Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2010


Εδώ αποζητούσα να ξαναβρεθώ
Να σε μυρίσω, να σε περπατήσω
ένας άγνωστος γνωστός
- όλοι άγνωστοι δεν είναι σ' εσένα;
δικός σου ξένος
- όλοι ξένοι δεν είναι για σένα;

Πάρε με λίγο στην αγκαλιά σου
ήμουν μωρό και δε με χάιδεψες
μ' έκαναν να κλάψω μα δε μ' άκουσες
μου 'μαθαν λέξεις που δεν άρθρωσες εσύ
και σε μια μόνο στιγμή
Ξαναβρήκα εντός σου ό,τι έχω αγαπήσει
κι ό,τι με διώχνει.

Τρέμουν τα γόνατα στο παιδικό ποδήλατο
εκείνο που με πάει και με φέρνει
σ' αιώνια περιπλάνηση μακριά σου
και συλλογίζομαι αν έχω φύγει ποτέ από σένα.
(thalassaki - γραμμένο 11.11.2006, πρώτη ανάρτηση στο Βόσπορο)

5 σχόλια:

  1. κι εσυ στο επιτοπιο ποδηλατο, γειτονισσα; ετσι μοιαζει και ετσι ειναι βεβαια κεινη η ταχυτητα που στα παιδικα μας μοιαζει ιλιγγιωδης

    και-ειδικα τοτε- οταν ξαναγυρνας νιωθεις σαν να μην εφυγες ποτε

    καλη σου μερα, καλο σαββατοκυριακο, οπου κι αν σε βρισκει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλό σαββατοκύριακο κι από 'δώ.. παιδικό ποδήλατο η ζωή, σ' ευχαριστώ μέσα απ' την καρδιά μου, αγαπημένε Αντώνη - με βρίσκει το δικό μου σαββατοκύριακο με μελανιές στα γόνατα, όπως συνήθως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Από τότε που θρηνώ το ξανθό και γαλανό
    και το ουράνιο φώς μου, μεταβλήθη εντός μου
    και ο ρυθμός του κόσμου."

    Καθ' οδόν και μακριά απο ότι σε φρενάρει...Προχωρώντας ανασαίνεις καθαρά και
    κάποια στιγμή δεν υπάρχουν ουτε κρυφα ουτε αγνωστα..τα ματια της ψυχης οδοδειχτες.

    Καλο Σ/Κ Θαλασσάκι μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ξέρω Αερικό μου, έτσι αισθάνομαι κι εγώ. Σ' ευχαριστώ. Σου άφησα μήνυμα και δίπλα. Όμορφο βράδυ και μια γλυκιά Κυριακή σου εύχομαι :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα γνωστη-αγνωστη. Καλη εβδομαδα. Οσο κι αν τρεμουν τα ποδια στο παιδικο (και οχι μονο) ποδηλατο. μη σταματησεις να ποδηλατεις. Δεν σε παει σταθερα μακρυα του. Σε ελλειπτικη τροχια κινεισαι. Με "περιηλιο" και "αφηλιο".Μια κοντα και μια μακρυα. Αλλα αν σταματησεις, ξερεις οτι δεν μπορεις να σταθεις. Θα πεσεις. Ποδηλατησε λοιπον αγαπημενη γνωστη-αγνωστη. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή