Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

way out of where?

H φωτο δανεισμένη από το http://hydeparkprogress.blogspot.com τους ευχαριστώ. 
Bless you Porcupine Tree για την αστείρευτη συντροφιά όταν όλα σωπαίνουν.

Να βγω από τι;
Συχνά δεν ξέρω καν πως έχω μπει - πόσο μάλλον σε τι πράγμα, και πώς το λένε, τι σχήμα έχει, τι γεύση κι οσμή.
Προσπερνώ εξόδους κινδύνου, εισόδους ασφαλείας, δεν τις βλέπω.
Περιμένω έξω απ' τη γραμμή κι είναι βαριά η αναμονή χωρίς αντίκρισμα.
Να βγω από τι.
Στην κλεψύδρα ρέει προς τα κάτω η ενέργεια. Σχεδόν μου λείπει η εποχή του κουνελιού που το τυφλώνουν οι προβολείς. Ο καιρός της μισάνοιχτης πόρτας, της αργής κίνησης σε πηχτό σιρόπι.
Λέω σχεδόν γιατί αμβλύνονται οι πόνοι στην πορεία και δε ζυγίζουν πια το ίδιο.
Το πρόσωπο της φωτογραφίας είναι δικό μου λίγο πριν βγω από το τι. Χίλια κύματα μακριά από μένα. Ένας αιώνας σκαλίζοντας κόκκους στην άμμο, κυνηγώντας ψύλλους στ' άχυρα.
Όταν οι έξοδοι άξιζαν μια μάχη, οι είσοδοι είχαν ονόματα στα κουδούνια κι εγώ περίμενα αγόγγυστα.
Να μπω στο τι.

4 σχόλια:

  1. Ένας αιώνας σκαλίζοντας κόκκους στην άμμο, κυνηγώντας ψύλλους στ' άχυρα....

    Eσυ Θάλασσα μου δοκιμάζεις τον εαυτό σου όπως κι εγω αλλά δεν παίζεις με τους ανθρώπους.Κι επειδή
    δεν φοράς μάσκα δεν χωράς σε καμια αυταπάτη κλουβί.. Που να μπούμε δηλαδή..Πόσο πιο μέσα μας να προχωρήσουμε πιά.;

    Mόνο στην απλωσιά και στον καθαρό αέρα χωράμε εμείς.Εκεί ακόμα και στη μέση της ερήμου ο ουρανός είναι πεντακάθαρος και η ατμόσφαιρα Καυτη σαν την κόλαση Ναι μεν, αλλά ξεκάθαρη.Και ναι η αναμονή είναι χειρότερη απο την πιο πικρή ανάμνηση.Και εδω που φτάσαμε έχουμε πολλά ακόμα να περιμένουμε απο την ουσία μας.Όσο πιο μέσα μου φτάνω τόσο πιο ανθρώπινη νιώθω.

    Να περνάς καλά και να Χαμογελάς.Την Καλημέρα και την αγάπη μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aπλωσιά και καθαρός αέρας, Μαράκι, όμως ούτε το ένα ούτε το άλλο βρίσκεται εύκολα. Στριμωγμένα πολλές φορές πορευόμαστε, αλλά μαθαίνω πως η συνέπεια κι η ανθρωπιά χωράνε παντού, ακόμη και στο πιο μηδαμινό. Καλά να είσαι πάντα, να παραμείνεις ατόφια όπως σε ξέρω, να δοκιμάζεις τις αντοχές σου και να χαίρεσαι τις στιγμές σου. Σ' ευχαριστώ που δε με ξεχνάς, φιλιά πολλά, καλό βράδυ κι ένα υπέροχο σαββατοκύριακο σου εύχομαι :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. out of out :) and bless YOU, θαλασσάκι

    για τις μουσικές και για το φως της σκιάς σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. (((((((((γειτονάτσιμου)))))))))) bless you luv

    ΑπάντησηΔιαγραφή