Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

στη γλώσσα μου

Να θυμηθώ να πάρω μαζί τη γλώσσα μου
Όχι πως θα μου χρειαστεί για να μιλήσω
γιατί εκεί που πάω τα λένε αλλιώς
κι εδώ που βρίσκομαι αλλιώτικα τα λένε
Πλανιέμαι πως αναγνωρίζω τα σύμβολα
μα πάντα κάτι κρύβεται ή τρέχει πίσω τους
που εγώ ο γραφικός αδυνατώ να συλλάβω
με ζεστή ακόμα την ανάγκη να θυμάμαι
τις εποχές που φάνταζε σημαντικό να μπορεί
η Αγάπη να μιλά τη γλώσσα μου
Ώσπου οσμίστηκα πόσες άλλες μιλούσε
- ανάμεσά τους ίσως τη δική μου -
και πιο αργά πως μια μόνο γνώριζε
κι είχε να κάνει με τη σιωπή
Πολύ αργότερα πως μάλλον θα 'πρεπε
εγώ να μάθω κάποτε να συλλαβίζω
στη γλώσσα της.

thalassaki 21.01.2007: Βόσπορος, Σκιά
..second chances are too few and far between
the will to change this circumstance eludes me still
should I grow another shell in which to live
should I grow another shell and not forgive..

2 σχόλια: